קהילת תטא הילינג ישראל – ויאנה סטיבל – VIANNA STIBAL – כנס השלום מתחיל בתוכי -חויות ורשמים

2

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

ויאנה סטיבל כנס תטא הילינג ישראל
ויאנה סטיבל כנס תטא הילינג ישראל

לפני שנתיים בערך התחלתי במסלול לימודי תטא הילינג אצל ניצה יניב המופלאה מניצת הלב.

ניצה היא אחת מהמורות המובילות של תטא הילינג וחברה בקהילת תטא הילינג ישראל וכיום מנהלת קהילה של כמה אלפי אנשים שלומדים, מטפלים וחיים שפע ותטא
אני מודה שבהתחלה לא התלהבתי יותר מדי מהשיטה. אני באה מבית של הורים מתקשרים שעסקו בהילינג כבר לפני 20 שנה וממש גדלתי לתוך זה, אז עוד שיטה חדשה שהמציאה את הגלגל? לא מתרגשת בקלות מדברים כאלה.

משהו בטיפולי פתיחת שפע שעשיתי אצל ניצה יניב לפני שנתיים בערך, הראה לי שיש פה משהו אחר ומיוחד.
בזכות טיפולי התטא הצלחנו לדכא את הלופוס שלי (זאבת) כמעט לחלוטין, ברמה של תוצאות בדיקת דם שהיה קשה להסביר אותן בצורה הגיונית ועוד בהריון עם תאומות בלי שום טיפול תרופתי. המחלה עברה למצב רדום ואפשרה לי לסיים בשלום את ההריון. אוסיף ואומר שהעסק שלי גדל מאוד והתפתח מאז ושההכנסה שלי גדלה בצורה משמעותית והכפילה את עצמה פי כמה.

היה לי ברור שזה מהתטא.
למדתי לזהות את הדפוסים שמביאים את המחלה ומה הרווח שלי מזה שהיא שם. ברגע שניצה עזרה לי להגיע לאמונות השורש ולהחליף אותן באחרות, המחלה נרדמה  ולנקות אותן ולהוריד לי “הורדות” של תכנות מחדש לתת המודע, המחלה נרדמה.
גם לפני כמה חודשים היתה לי התפרצות נוספת של הלופוס LUPUS שבאה לידי ביטוי בדלקת פרקים קשה בכל הגוף, עייפות לא מוסברת, דיכאון וחולי מתמשך, ובאמצעות עבודה עצמית עם תטא הילינג שוב הרדמתי אותה.

מאז כבר עשיתי 3 סיבובים של קורס מטפלים בתטא הילינג וקורס מטפלים מתקדם וגם מסלול של קורס התדר החדש, קורס רגשות וקורס בריאת מציאות ששדרגו לי את החיים לגמרי ונתנו לי כלים מדהימים שאני עובדת איתם ברמה היומיומית למרות שאני לא עוסקת בצורה רשמית כמטפלת למעט טיפול בחברים ומשפחה פה ושם אבל גם על עצמי ,על העסק , הזוגיות וכל אלמנט בחיי. ואני אומרת לכם- זה כלי מדהים!

תטא הילינג מאפשר לכם להגיע למצב תודעתי שבו ניתן ליצור שינוי ע”י כך שמעבירים את גלי המוח לגלי תטא,  באמצעות התחברות לגלי תטא והפעלת בלוטת האצטרובל וליצור שינוי מיידי ומשמעותי בחייכם בכל המישורים – פיזי, רגשי, מנטלי ונפשי. מישהי מהקהילה שלנו שעובדת במכון שינה, אמרה שביקשה לערוך ניסוי במעבדת השינה שלהם, היא עלתה למצב של תטא וזה השתקף במוניטור. מה שאומר, שיש גם הוכחה מדעית שהדברים הללו עובדים!

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

ויאנה על הבמה יחפה. פשוט אלופה!
ויאנה על הבמה יחפה. פשוט אלופה!

יוצרת השיטה היא ויאנה סטיבל , מאיידהו. ויאנה גילתה שבאמצעות הכח של תפילה לבורא אפשר ליצור שינוי מהותי בחיינו. היא ריפאה את עצמה מסרטן מתקדם באמצעות כח המחשבה, כח התפילה והאנרגיות בלבד.

מאז השיטה מופצת ברחבי העולם ואלפי אנשים עוסקים בה כמטפלים ועוזרים לאנשים להגיע לריפוי ולמימוש היכולות שלהם.

ויאנה הגיעה לביקור בישראל וכמובן שמיד הצטרפתי לכנס. ציפיתי לראות אישה מבוגרת ורצינית עם אגו כיאה לסוג של גורו של מטפלים, ובמקום זה נתקלתי באישה מהממת, חייכנית, עם חוש הומור מפותח, עם אנרגיות שהעיפו את כולם וגם אותי , עם נוכחות מרשימה ושיחה בגובה העיניים. היא ישבה על הבמה כשהיא יחפה בזמן ההרצאה. היא היתה מאוד קשובה לצרכי הקהל ושינתה את הלוז כשהרגישה שהמשתתפים זקוקים לשיחה ארוכה יותר איתה מאשר סשנים טיפוליים עם מדריכים.

כבר בתחילת הבוקר היא דיברה איתנו על לפתוח את הלב.   היא עזרה לנו לתכנת את תת המודע שלנו מחדש לאהבה ותוך שניה הרגשתי מוצפת באהבה עם חיוך פנימי גדול כזה ושמחת חיים. התטא הילינג כולל בתוכו גם תקשור ופיתוח של היכולת האינטואיטיבית. כיום מרבית ההחלטות שלי בחיים ובעסק מונחות מהאינטואיציה שלמדתי לפתח ולהקשיב לה. לא פעם הפסקתי פרוייקטים מסיבות שעל פני השטח לא היו קרובות להגיון אבל בבטן זה הרגיש לי נכון. למדתי לסמוך על עצמי וככה אני מתפתחת.

ויאנה המופלאה נתנה זמן לקהל לשאול שאלות , וענתה לנו מתוך הנסיון ותפיסת עולמה על מגוון נושאים.

למשל נושא הפוריותרינת גל שאלה מה הסיבה שיש כל כך הרבה בעיות פוריות לאחרונה בקרב נשים.
רינת היא מטפלת בתחום הפוריות וכניסה להריון בשילוב עם תטא הילינג. היא עוזרת לנשים לאתר די בקלות את האמונות שמונעות מהן להקלט, וברגע שמזהים את האמונה ומנקים או מחליפים אותה, הגוף בד”כ נקלט ממש מהר להריון. נשים רבות בימינו סובלות מקושי להקלט להריון. ויאנה אומרת שזה יכול להיות בגלל מספר סיבות. הראשונה היא האמונה שמפמפמים לנו מכל עבר שיש פיצוץ אוכלוסין. השניה, תזונה לקויה, שימוש באמצעי מניעה הורמונליים שמשבשים את המערכת, צריכת יתר של סוכר וחוסר איזון בגוף. סיבה נוספת היא האמונות שיש לנו בנוגע לכניסה להריון. רינת קיבלה מויאנה כמה טיפים שיעזרו לה בטיפולים שלה.

אלה שלומקוביץמנחת הורים , שאלה את ויאנה מה קורה בזמן האחרון עם הורים. למה להורים אין סבלנות לילדים? איך אפשר ליצור שינוי במערכת החינוך ואיך אפשר לגרום לשיפור במערכות היחסים של הורים עם הילדים שלהם?
ויאנה ענתה על כך שלהורים של היום יש הרבה פחות סבלנות מאשר פעם בגלל כל מיני אילוצים. שאנחנו הרבה פעמים שוכחים שהילדים שלנו הם רק תינוקות ומתיחסים אליהם כאל בוגרים גם אם הם רק בני 3, ומצפים מהם לנהוג בבגרות ורצינות. היא ציינה מקרה שבו התקשרה אליה לקוחה היסטרית שאמרה שהילד שלה בן שנתיים ולא יושב לרגע. ויאנה אמרה שהיא לא הבינה מה הבעיה. הוא ילד. זה טוב שהוא זז. היא אמרה שהילדים של היום נולדים עם אינטיליגנציה ויכולות גבוהות משלנו ושצריך להשקיע בהם ולפתח אותם. לתת להם כלים להשתמש ביכולות הללו ולנתב אותן לתועלת. כמו כן היא אמרה שצריך להקפיד להוריד סוכרים מהתפריט של הילדים ושזה יכול לעשות פלאים להפרעות קשב וריכוז, רגע לפני שממהרים לתת ריטלין.

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

חברי קהילת ניצת הלב שהגיעו לאירוע, המשפחה השניה שלי..
חברי קהילת ניצת הלב שהגיעו לאירוע, המשפחה השניה שלי..

עוד דבר חשוב הוא טיפול באוטיזם ו– PDD באמצעות תטא הילינג – ויאנה אמרה שהיו לה מספר מקרים של טיפול בילדים אוטיסטיים עם תטא הילינג, והטיפולים הועילו מאוד ושיפרו את המצב  וכמו כן גם בבעיות פסיכיאטריות עם אנשים שהרופאים כבר איבדו כל תקוה לגביהם ניכר שינוי משמעותי.

יצא לי להתקל במקרה של קרוב משפחה שחולה במאניה דיפרסיה לאחרונה, ובאמצעות התטא הילינג טיפלתי בו מרחוק וגם כשהייתי לידו, הצלחתי לגרום לו להרגע, לחזור לעצמו ולהקל עליו בתהליך הריפוי וגם לתקשר איתו כשהוא “לא נכח” מנטלית.

ויאנה אומרת שהכל זמין לכולנו. השפע, השמחה, האהבה, צריך רק להסכים ולקבל. להסכים שדברים יקרו לנו בקלות, להסכים להיות נאהבים, להסכים לחיות בשפע ולא בהישרדות.

היא עשתה טיפול מדהים למישהי, שלפה אמונות שנגעו לכולנו ופתחה לנו את הלב עוד קצת. היא הזכירה לנו שיש לנו יכולות ושאנחנו יכולים לחזור להאמין בעצמנו כמטפלים. ושאנשים רוצים ריפוי ושאנחנו יכולים לעזור להם. הרבה מאיתנו הבינו במהלך הטיפול שאנחנו מפחדים מזה שיהיה לנו הכל. שיבוא לנו בקלות מדי, שיהיה מושלם. כי מה יקרה אם יהיה באמת מושלם? אתם מוכנים לאופציה הזו?

יצאתי מלאת השראה, אהבה, מוטיבציה ושמחת חיים מהכנס הזה. האשה הזו מעוררת השראה. היא כל כך שמחה ומדבקת וכל כך אמיתית וכנה. ככה אני רוצה להיות.

אני ממליצה בחום לעשות קורס תטא הילינג, גם אם אין לכם כוונה לעסוק בזה כמטפלים. התטא נותן כלים שמאוד עוזרים. יש לנו בקהילה אנשים מכל קטגוריה אפשרית של עבודה – רופאים, מתכנתים, אנשי מכירות, אנשי צבא, מנכלים בכירים, סטודנטים, וכולם מתחברים לתדר של שפע. ניצה יניב הצליחה ליצור קהילה של אנשים איכותיים ומדהימים. יש לנו תרגולים אחת לחודש, יש קורס אחת לחודש ורובנו עשינו יותר מסיבוב אחד של קורס תטא. כל פעם בוחרים נושא אחר שעובדים עליו. גם אמא שלי, אחי ובעלי כבר עשו את הקורס וזה קורס משנה חיים.

אתם מוזמנים לצפות בראיון עם ויאנה סטיבל  שערכה ניצה יניב, ממובילות טכניקת התטא הילינג בארץ ולקרוא עוד על קורס קורס תטא הילינג וגם על פעילויות נוספות וקורסים שניצה מעבירה כאן בקישור.

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

ניצה יניב מראיינת את ויאנה על שיטת תטא הילינג
ניצה יניב מראיינת את ויאנה על שיטת תטא הילינג

ולסיכום,

אם אתם יודעים שאתם רוצים ויכולים להשיג יותר מהחיים, אם אתם מרגישים שמשהו צריך לקרות כדי להשתנות, אבל אתם לא יודעים מה, אם אתם מרגישים שהחיים שלכם תקועים, אני ממליצה בחום לעשות את הקורס הבסיסי של תטא הילינג . אתם לא חייבים להגיע מרקע “רוחניקי”. יש לנו המון אנשים “נורמלים” שפשוט התחברו לעצמם וממשים את הפוטנציאל שלהם בצורה הרבה יותר טובה וקלה ומזמנים שפע לחיים שלהם.

עם מה תצא מקורס תטא הילינג למתחילים?

  •  Theta Healing ® תטא הילינג מלמד אותך איך לשלוף ולנקות אמונות, דפוסים והרגלים
    שמונעים ממך לייצר כסף ושפע בחיים ולהחליף אותם בכאלה שתומכים בשפע והצלחה.
  • Theta Healing ®  תטא הילינג הופך את העסק שלך לרווחי יותר.
  • Theta Healing ®  תטא הילינג עובד בשבילך 24 שעות ביממה, בחינם.
  • Theta Healing ®  תטא הילינג מאפשר לך להשיג יותר בפחות – יותר זמן, יותר כסף, יותר הצלחה, יותר בטחון ואמון בעצמך בפחות מאמץ.
  •  Theta Healing ® תטא הילינג עושה פעולת משיכה (מגנוט) ומביא את הדברים אליך בקלות, במקום שתשיג דברים במאמץ, קושי, כאב ואכזבה.
  • Theta Healing ®  תטא הילינג הופך אותך לבמאי והמפיק של חייך ומחזיר לך את השליטה בהם.
  • Theta Healing ®  תטא הילינג מלמד אותך איך לעשות מה שטוב לך מבלי להרגיש אשם.
  • Theta Healing ®  תטא הילינג מלמד אותך איך לעשות מה שנכון לך (לא מה ש”צריך לעשות”) מבלי לשלם מחיר.

לפרטים נוספים ולהרשמה אתם מוזמנים לבקר באתר של ניצה ולקרוא עוד על קורס תטא הילינג

10

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]